Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на халоген / крушка на халогена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз махам пластмасовата решетка на халогена. Горе е на 2 винта, долу на щипка. Трябва да се внимава със щипката. като се махне капака има 4 винта на самия халоген. Развиват се, халогена излиза и си сменяш крушката. На канала трябва да махаш кората под двигател. А там винтчетата са доста повече
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Здравейте колеги искам да си сменя кру6ката ана халогена някои да помогне как да сваля пластмасовата лаисна имма опасения че ще я счупя ако напъна о6те малко
      Alfa 146 1.4 Boxer 90hp
      Andrey Georgiev

      Comment


      • #18
        След като развиеш винтовете отгоре от страни блидо до шипката мушкаш една отверка и напъваш на пред. Трябва да илзезе. Шипката е с лек наклон на горе. Трябва под нея да напъваш.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          колега не виждам да има винтове на пластмасата първо тя е проблема натам мисля няма да имам проблем, самата пластмаса ми е трудна и то с огледа на това да не я счупа

          като напъна с отвертката и гледам 4е поддава и халогена
          Last edited by abgeorgiev; d.m.y г., 13:36.
          Alfa 146 1.4 Boxer 90hp
          Andrey Georgiev

          Comment


          • #20
            Оххх чакай. Ти защо пишеш в 156 раздела като не си със 156? Подведох се.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от abgeorgiev Покажи съобщение
              Здравейте колеги искам да си сменя кру6ката ана халогена някои да помогне как да сваля пластмасовата лаисна имма опасения че ще я счупя ако напъна о6те малко
              Пластмасовата лайстна в горната си част има един процеп, разгледай го подробно. Там пъхаш една отверка, мисля че нагоре буташ, за да освободиш чопчето, което държи лайстната от горната и страна. След това като изкараш лайстната отгоре трябва леко да надигнеш халогена нагоре, за да освободиш чоповете от долната страна. Съжалявам, че колата не е при мен, за да ти обясня по-точно, но с малко находчивост ще го свалиш.
              146 1.6TS CF1 '98

              sigpic

              Comment


              • #22
                много благодаря колега оправих се с лайсната сега проблема е че от 2 комплекта 6естограми няма то4но този размер за да го развия
                Alfa 146 1.4 Boxer 90hp
                Andrey Georgiev

                Comment

                Working...
                X